Friday, October 2, 2009

Berita baik, berita baik

Akhirnya masuk jugak dana sejumlah, eh, rahsia jumlahnya, ke dalam Dutch bank account petang tadi. Alhamdulillah.......... Tak pernah2 dibuatnya dah habis bulan baru duit masuk. Kali ni memang embassy kena sumpah seranah. Walaupun tak kedengaran, tapi kerat jari nye lah, mesti dah berbakul2 kena maki. Hehehe..

Walau agak besar jumlahnya, tapi dana tersebut adalah untuk kegunaan bulan Oktober-Disember. So, pandai2 la budget. Baiklah, esok sesudah subuh i akan pergi bayar house rent October -December! Hehehe.. Over......

Makanya, ini juga bermaksud, dana berikutnya akan masuk pada hujung Disember. Dana tersebut adalah yang terakhir bakal diterima, sebab hujung bulan Februari i nak balik dah. Bye Holland!! Tak sabarrrrr.......... ;D

Oh ya, hari ini presentation pasal experimental plan di Laboratory Animal Facility telah berjalan dengan jayanya. Mana taknya, ni kali kedua i kasi presentation yang sama. Akak dah experienced, you all.. Hehehe..

InsyaAllah jika tiada aral melintang, 2 minggu dari sekarang, sampai la anak2 tikus. Dan eksperimen pun boleh lah dimulakan. Setelah dicongak2, rasanya eksperimen itu akan berakhir pada 17 December 2009. Oklah tu, ada masa 2 bulan setengah untuk analisis & write-up. Masa tu akan pulun cukup2, nak balik punya pasal.

Ceh. Baru dapat green light untuk carry out eksperimen, dah berangan jejak KLIA. ;p

No comments: