Monday, September 14, 2009

Hari bermalas-malasan

Hari ahad. Hari ini saya telah...
  • Bangun lewat
  • Layan farmville di facebook
  • Organized closet - keluarkan semua autumn & winter jackets, sorted out yang sudah longgar, put aside. Yang tercabut butang ke, dijahit. Hajat di hati nak cepat2 jual jaket2 yang sudah longgar itu..
  • Organized baju raya - yang besar disimpan dalam luggage, yang saiz ok2, digantung di hanger. Juga kerja2 alteration cangkuk kain baju raya telah dilakukan.
  • Skype dengan family - macam2 cerita keluar. Highlight of my day. ;D
  • Tunggu chenta hati balik berbuka puasa, nak borak2 bercerita di hari Ahad. Sesudah dia pulang & sms, baru sedar kreditku sudah tiada. 0 sen. Nehiiiii!!!!!!!!!!!! Daku stresssssss.........
  • Sudahnya........... Terlalu cantik untuk diceritakan. Hehe..
  • Malam - makan nasik dengan gulai ikan masin, sayur campur & papadom. Lepas tu mulalah browse internet & ubah susun atur ladang di facebook lagi.
Sedih..

4 comments:

shila ariff said...

sabar ayu...semua tu dugaan org di perantauan..2 kali ko rayo kat sana kan...pasti ada nikmatnya yg tersendiri kan...aku doakan ko berseronok raya kat sana ye...kim salam rindu kat che dah ye...

Farina said...

Ayu,ko nak jual beli jacket tuh pastuh beli baru ek?

Ayu said...

Hila, thank you atas kata2 positif ko. Ape ye nikmat dia.. Hehe.. Jap aku pikir jap. :p

Farina, ha'ah, nak beli jaket baru. Jaket2 lama ni menyemak dlm almari aku, sampai habis hanger dibuatnya. Skang aku dh kuarkan, masuk luggage, tapi luggage aku pun dh nak termuntah dah. Tu yg nak jual tu. Kalau xde org nak beli pon, aku rasa nak kasi je kat sesapa yg bersaiz seswai. Hehe..

Ayu said...

Hila plak dah.. Shila.. Maaf!! Nak cpt sangat menaip tadi. Sorry... ;>