Sunday, September 27, 2009

Busy busy busy

Sangat busy sejak semalam, banyak story mory tapi kena hold dulu. Hari ini sangat memenatkan. Sesi masak2 baru sahaja selesai jam 11 malam. Sambung esok pagi.

Haihhh.... Punyalah busy sampai boleh tertinggal nak buat sesuatu yang tak pernah miss sebelum ni. Apa itu??

Tengok Nur Kasih. ;D

Update:

Ahhhhhhhhhhhhhhhhh............................. Bah-bees......... Bukan miss, rupa2nya episod 18 belum diupload di catch up tv3. Penat haku panjat kerusi, turunkan kerepek ubi pedas, semata2 nak menyunyah sambil tengok Nur Kasih. Cehhhhhh........

6 comments:

nina said...

Laillahhaillallah....ayuuuu hang pun tengok nur kasih gak hwa hwa hwa macam azmil gak...peminat setia...aku ikut sikit2 jer

ayen =D said...

eh ayu.. aku rs mcm tak de nur kasih la jmaat lepas.. sbb muvi raya je.. ke aku slh? haha

shila ariff said...

tul tu..nur kasih takde jumaat mggu lps..pasal ada movie raya....tgk jgn tak tgk...

SpiderJane said...

salam darling , syok kak rima tengok ayu beraya kat sana....walaupun not with your own family tapi very close with one another.

makan non-stop kan. kat sini pun makan non-stop. next week nak kena diet sikit-sikit balik....takutttttt!

Farina said...

Aku pun terlupa nak tgk Nur Kasih nyah. Tapi sampai hari nih die tak upload lagi, keciwa mak.Sibuk pi open house lah tuh sampai terlupa nak upload.Anyway, selamat buat open house! Cepat2 upload gambar2 makanan, nak tgk :)

Ayu said...

Nina, Ain, Shila - aku mmg slalu tggu Nur Ksih. Maklumlah, kat sini tv dia tak best. Hehe.. Oh, takde ke Nur Kasih nya.. No wonder la.. Free je dah termaki2an. ;p

Kak Rima - meriah jugak, nasib baik la ada nice people around. Bab makan tu mmg tak bleh kontrol dah. Semua dibalun secukup rasa. ;D

Farina - Tq wishkan!! Open house dah abes, arini aku letih, terasa liat plak nak gi office. Hehe..Tunggu update on open house tu ye.. Kat Fb, Che Dah dah upload gambar2. Bolehla skodeng tu dulu.. ; )