Wednesday, November 4, 2009

Tolong tafsir

Petang tadi saya telah tidur selepas maghrib (maghrib jam 5++ pm), dan semasa bertidur2an itu saya telah bermimpi yang saya ini adalah seekor penguin. Saya bersama seekor lagi penguin (insan mana la yang sesama bertukar jadi penguin tu??) telah mendirikan khemah di tepi pantai. Apabila malam, kami pun lepak2 dan tidur dalam khemah itu. Dengan tak semena2 datang lah ribut pasir, lalu khemah itu pun tunggang terbalik jadinya.


Itu saja. Apakah maksudnya?

Tiada maksud. Kalau tak nak mimpi pelik2 sila jangan tidur petang. ;D

8 comments:

Farina said...

Nak tanya dulu sebelum bagi tafsiran.. Pasangan penguin tuh dah kahwin belum? Kalau lum kahwin, tak baik duk berdua dalam khemah.. Hik hik hik...

shila ariff said...

aduh...pelik?? kelakar??...nak tergelak plak aku pasal mimpi ko ni...kui kui kui....

Hana said...

harhar..kiut nyer jadi pingu2..

intan suriati said...

hahahaha aku setuju dgn farina..ader baik nye ko clarify kan dulu status korang duk dlm khemah tue..tapi pada firasat aku korang takde ikatan sah,tue pasal khemah ditimpa ribut pasir hahahaha

zdiana said...

penguin dok kat padang pasor ker?? hehehe

mh4b said...

pingu tu macam dok buat latihan kawad untuk raptai hari sukan sekolah st georges saja.

sekali sekali macam prebet askar dok buat ronda tepi pantai cari askar jepun....

he he he....

Ayu said...

Amboiii... Rajinnya semua nak mentafsir mimpi tu ye. Aku pon xtau penguin tu kawen ke tidak. Jantina penguin satu lagi pon aku xtau. Heheheh..

Diana, penguin berkhemah tepi pantai, bukan padang pasir. Tapi pastuh ribut pasir datang. Namapun mimpi. Memang ntah hape2 kan.. ;D

Ayah, tu nak kutuk den kawad la tu. Hehehehehe..

zdiana said...

ekekekek.. silap lak..