Wednesday, August 26, 2009

Salam Perantauan (lagi??)

Rupa2nya gambar Ayu & Che Dah keluar (lagi) di KOSMO! hari Selasa 25 Ogos 2009. Dan yang paling best adalah, yang ni lagi special berbanding Berita Minggu, sebab di tengah2 ruangan salam perantau tu ada coretan dari kami berdua tentang pengalaman berpuasa dan berhari raya di perantauan. Arghhhhhh............. Tensennnn........... Dapat tau lambat, tak sempat nak mintak mak beli newspaper tu. Teringin sekali nak tengok..

Hehe.. Gatal. ;D

p/s: Ni lah rupanya di KOSMO! online. Sila klik sini (kalau nak tengok). Tiada full story lah...

7 comments:

hasnahnoh said...

don't worry, nanti mak cuba dptkan kosmo kemarin, ayah pun baru habaq yg pakcik razak sms dia kemarin, just kata gambaq ayu ada dlm paper. ayah ingatkan berita minggu lepas, rupa2 kosmo la pulak !

Ayu said...

Ok, thank you mak!! ;D Tapi kalau tak dapat, takpalah.. Saja ja gatal nak tengok.. Hehe..

hasnahnoh said...

mak cari juga dlm kosmo online, taip kosmo 25 ogos, kemudian klik kat salam aidilfitri, jumpala gambar ayu dan che dah dgn ucapan kat bawah gambaq saja, tapi cerita2 pengalaman tu tak dak pun, hampehhh.....

Ayu said...

Mak, kalau tang kosmo online tu, Ayu pun dah tengok. Tapi yg online mmg la tak sama dengan yang sebenar. Tak syok! Tak dak full story. Hehehe..

Anonymous said...

haaa kali ni aku sempat tgk!
kebetulan laki aku smalam half day bwk my MIL p klinik..sangap punya pasal dia p beli star dgn kosmo. mlm td sambil aku belek paper skali haa ko besar gedebak muka hang oit..hehehe pastu siap ada alkisah tu, sape yg taip cite tu? tp tang masakan tu tak gempaq aa ayu cite coz korang masak mende2 that is wayyyyyy mouth watering dari apa yg korang mention dlm artikel tu hehe.

Farina said...

Hahaha.. Camner leh ade citer2 pasal pengalaman berpuasa tuh. Memang hangpa antaq ke? Mak nye dah kuar utusan online nyah, tapi paper gambar die kuar sikit2 lah.. dalam 2-3 hari ada lah tuh wajah mak glamer terpampang kat utusan malaysia.. Ingat gak ko bagi ucapan kat FPV tercinta kan, aku malas nak taip pepanjang kang tak dapat masuk plak. Ape2 pun gambar korang memang kelassss...

Ayu said...

Mieza, orang sume dok kata besar gambar tu, tu yg aku jadi teringin nak tengok paper tu secara live. Hehehe.. Oh, cerita tu idea ktorang berdua, tapi kawan aku yang karang, kalau aku yang karang lagi over the top lah. Hehehe.. ;D

Farina, sebenarnya wartawan kosmo reply pas ktorang hantar gambar & ucapan, dia mintak jawab beberapa (banyak) soalan. Ktorang pun jawabla. Kerja mengarang ayat dibuat oleh Che Dah, aku kasi idea je. Hah, aku tunggu gambar ko la pulak keluar. Hihihi.. Gatal je seseko.. ;>