Friday, August 28, 2009

Hari ini

Saya telah..........
  • Mendapat khabar bahawa research plan saya telah di "put on hold" oleh ahli mesyuarat Animal Ethics Committee. Katanya, sila tunggu surat cinta yang akan sampai minggu depan. Sila jawab soalan2 yang dikemukakan dan sila apply untuk 2nd review pada persidangan seterusnya (September akan datang). Mangkuk hayun, apa lagi yang tak kena? Internal commission jabatan sudah review plan tersebut dan semuanya ok ok saja. Apa lagi yang tak kena? Mak tension nyah2 sekalian..................................
  • Mendapat buah tangan dari supervisor.
  • Mendapat cirit-birit sejak berakhirnya dinner semalam.
  • Mendapat seekor itik, sepohon kurma, satu pokok plum, 2 pokok pisang & 2 ekor arnab. Dari jiran2 ladang yang baik hati. Apa yang i cakapkan nih? Ni diaaaa...............

Ladang saya di Farmville. Nampak sangat takdak kerja. Tekanan perasaan nye pasal, baik lah i menanam & menternak. Ada jugak hasilnya.

Arghhhh........ Tensiii...................

4 comments:

lala said...

wah.. ladang yang comel... jangan lupa request kamu nak gift apa ye... tapi sekarang saya sedang mengumpul haiwan... tolong dermakan saya haiwan ye... kih3...

Ayu said...

Hahaha Lala, saya mau gift haiwan jugak. Baiklah, jap lagi saya akan hadiahkan kamu haiwan. Saya survey ladang kamu dulu, tengok natang apa yang kurang k. Tunggu.... ; )

Anonymous said...

masuk la restaurant city gak ayu..sambil jaga farm leh jaga restaurant gak hehe

Ayu said...

Alaaa Cik Miza, later2 i join k. Dengan farm ni pon dh x menang tgn. Cewah, kata2.. Mcmla aku dpt duit pon farming begini. Hehehe..