Sunday, July 5, 2009

Jalan-jalan Amsterdam (lagi)

Sangat letih.. Seharian di Amsterdam, dari tengah hari sampai lah ke malam. Penat2... Tolong Mok survey designer goods di sepanjang PC Hooftstraat Amsterdam. Lepas tu jumpa Moniza, kawan Mok, jugak tutor UPM yang buat phd di Amsterdam. Layankan je la gambar2 harini k..

Di PC Hoofstraat
dah nak blah baru teringat nak snap gambar

Singgah sebentar di Rijksmuseum
tak masuk pun, ala2 kepo kat luar je..

Flower market, Amsterdam
belakang tu semuanya bulbs bunga (macam bawang kan?)

Moniza, Che Dah & Ayu
The Iguana Girls? Huh..

Vondel Park, Amsterdam
apa yang best sangat park ni ntahlah, manusia punyalah ramai bagaikan ada pesta keramaian

Dinner at Wagamama, Amsterdam
konon nak makan Japanese food, tapi ni dah macam Asian fusion food je. Bolehla labu...

Ice cream dessert at Australian Homemade
sibuk je Mok nak enterframe-kan ice cream dia..

Gambar masa lunch tidak di-snap, masa tu tengah kebulur. Lunch jam 4 pm mana lah tak kebulur.. Walaubagaimanapun, makan memang banyak, sampai sakit perut & tak menyempat2 mencari tandas di Utrecht Centraal. Nasib baik semuanya under control. Kalau tak, saja je la.. Hehehe..

4 comments:

Farina said...

Nox, aku spot ko nye bag LV tuh.. hehe.. Wah, dressing dah macam Dutch woman dah nih, kalau pakai sunglasses ala2 Paris Hilton tuh kalah Heidi Klum nox..

Ayu said...

Farina, kalo mcm Dutch woman patutnya aku bersidai dgn singlet & hot pants je la nih. Oh tidakkk... ;p Sunglasses shot tu takleh tayang, ye lah, bak kata ko, Heidi Klum jeles nanti. Hahaha.. ;D

Anonymous said...

aku cam farina gak, tak tgk mende lain..aku nampak beg LV je..jeles oit!

aku kenan design tu d most..huhu tp tah bile nak dpt

Ayu said...

Mieza oii, ko sorang lagi nih. Mehla aku promo sket. Beg tu saiz MM, aku rasa kalo renek2 mcm kita ni takyah la amik GM, kang gabai sangat plak. Beg tu mmg luas bangat, tu dlm tu aku ada letak shopping bag, telekung, botol air, buku nota, camera, wallet, etc. Terbukti luas. Hehe.. So, aku doakan ko berjaya mendapatkannya satu hari nanti k, insyaAllah.. Aminn... ;>