Sunday, June 21, 2009

The last family trip in Holland

Harini parents & Aiman berangkat pulang. Semalam adalah peluang terakhir nak bawak dorang jalan2 Holland lagi. Habis je meeting dengan supervisor pada jam 12.30pm, ajak Marchy balik rumah lunch sama2. Saja ajak dia, sebab tu lah chance terakhir dia nak jumpa my parents. Lepas Marchy dah siap makan, dia pun kembali ke office. Diri ini half day je (atas nasihat Marchy jugak) - nak spend time dengan family tersayang pada saat2 akhir mereka di Holland. So, pada jam 1.30 pm kami bertolak ke Volendam, harbour tepi laut yang penuh dengan deretan kedai2 souvenir. Almaklum sajalah, mak mahu mencari buah tangan lagi untuk sahabat2 dia di Penang nuu.. Inilah gambar2 yang dapat dikongsikan di sini..

Posing depan rumah orang - cantik2 taman dorang..

Ayah pun kena. Hehe..

Setelah 20 minit berjalan, tiba sudah di harbour-nya

Kalau gambar sudut macamni, sahlah budak Aiman yang snap

Dalam panas2, hujan pulak dah.. Sebaik dah bersedia awal
Suka sangat gambar ni ;D

Nak beli yang mana satu nih...

Akhirnya ayah dapat cari pengganti Dutch fisherman's hat yang dibelinya pada 2002 dulu..

Jangan tertipu - tulip plastik tuu..

Benda2 tu bergerak & bermuzik. Terleka tengok..

Rindunyaa kat mak, ayah & Aiman..

A part of Volendam harbour

Nak balik dah ni..

Gambar penutup - Aiman & nenek angkat ;D

Rindunyaa saat2 family ada sini.. How I wish they're still here..

2 comments:

intan suriati said...

hmmmm...speechless aku...mesti ko sedih kan rindu kat diorang,dun worry ayu,time flies..tup2 ko dah grad bole balik jumpe depa k...org lain lg sedih makpak depa tak mai dtg tgk :( bdw aku dah balik kl :)

Ayu said...

Intan, tu la, ko doakan aku rajin2 kat sini, cepat la aku brambus blk M'sia ye. Yeyeay, Intan dh sampai M'sia!! Weh, ko patut buat blog la, baru aku tau apa cite ko. Gambar2 pelancongan tu aku nk gak tgk. ;D