Friday, April 23, 2010

Nak kena sepak?

Menda2 yang menaikkan darah di hari Jumaat yang mulia ini:

1. Manusia2 yang tak reti2 bahasa dan tak malu. Dah 2-3 kali, asyik la nak add kita di Facebook. Siapa engkau, aku tak kenal. Nama pelik2, bila nak siasat latar belakang, info yang dikasi punyalah sikit. Rahsia sangat nampaknya. Bila klik profile picture, apa dapat? Gambar zorro 3 bijik. Hellooo???

2. Kereta2 yang kedekut nak nyalakan lampu signal. Terutamanya bila kita dok tunggu nak lintas simpang empat yang besar. Sudahnya kereta2 yang datang dari arah kanan, membelok ke tepi tanpa memberi signal. Maknanya aku ni dok tunggu tercangak2 buat apa bahalull? Bagi la signalllllllllllllllllllll...

3. Gaji yang sudah dua bulan masuk tak cukup2 jumlahnya. Mana lagi elaun2 hakuu??? Marahnyaaaa....

Dah, itu saja. Nak pi berwuduk jap.

3 comments:

kak yani said...

kak yani pon penah ada mcm tu, add byk kali.. kita ignore dia buat xpaham.. last2 add gak pahtu REMOVE. heheheh...

Farina said...

Aku ade gak gambar Zorro tuh nak add aku, tgk mutual friend budak2 vet 3-4 kerat. Sebab profile picture bukan gambar sebenar, serta-merta aku reject. Ko PMS ke nox, dah macam singa mengaum je? Hehehe, jangan marah :)

Ayu said...

Kak Yani - pandai. Tapi zorro tu lagi pandai. Nanti dia add lagi dan lagi. :D

Farina - sabaq je laa.. Aku mmg tgh pms pon nyah. Tu yang sesapa komen gambar kat facebook dgn maksud2 yang kurang sopan tu aku balun je. GERAM! Sesuka tgn je nak menaip.