Saturday, February 27, 2010

Leaving on a jet plane

Sudah tiba masanya untuk tidur.. Sebelum pagi esok pagi dah bergegas ke lapangan terbang Schiphol. Sungguh tak sangka masa untuk kembali ke tanah air telah tiba! Sungguh mengujakan! ;D

Baru selesai mengemas beg, dan beratnya adalah 27kg. Terlebih 2 kg. Tolonglah dapat pegawai yang murah hati di kaunter daftar masuk esok..

Banyak cerita2 menarik untuk dikongsi, terutama tentang majlis graduasi 3 hari lepas. Akan tetapi, saya adalah terlalu sibuk sejak kebelakangan ini. Nanti apabila keadaan sudah reda kita sambung lagi ye.

Selamat malam Netherlands, selamat pagi Malaysia!

Jumpa di Malaysia ya.. ;>

2 comments:

shila ariff said...

selamat kembali ke tanah air!!!!...aku doakan ko selamat sampai..amin..

p/s: nnti jgn lupa bg no. tepon baru..jika ada pertukaran no. le...

Ayu said...

Terima kasih Sheila, aku dah selamat sampai. Bila la boleh jumpa ko ye.. Aku ada no. baru, nanti aku kasi kat Fb message k. ; )